MIMIAUKCIE.sk
Kateřina F. (stribro-ocel) ID 288443 100% (300)
HODNOCENÍ ZA POSLEDNÍ 3 MĚSÍCE | STARŠÍ NEŽ 3 MĚSÍCE | STARŠÍ NEŽ ROK
POSLEDNÍCH 12 MĚSÍCŮ POSLEDNÍ 3 MĚSÍCE CELKEM
Kladné 0 0 3
Záporné 0 0 0
- - 100%
Naposledy 12.6.2012, 9:36
Oblast: Dobříš
Firma: Kateřina Fiebigerová
ÚČAST NA AUKCÍCH
Celkem vyhraných aukcí 0
Zúčastněných aukcí za poslední měsíc 0
Příhozů za poslední měsíc 0
HODNOCENÍ NA MIMIBAZARu
ZASLAT VZKAZ
PRODÁVAJÍCÍ NEZASÍLÁ DO ZAHRANIČÍ
PODMÍNKY PRODEJE
Provozovatel
Kateřina Fiebigerová
Kateřina Fiebigerová

I. Olbrachta, 324
Příbram
26101
Česká republika

tel. 775029368

IČ 87128136
DIČ Neplátce DPH

Společné (ověřené) podmínky prodeje Ověřených obchodníků

1. Odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:

Dle Občanského zákoníku §53

odst. 7. Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění.

odst. 8. Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, nemůže spotřebitel odstoupit podle odstavce 7 od smluv:

na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele,
na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal,
na dodávku novin, periodik a časopisů,
spočívajících ve hře nebo loterii

Následkem odstoupení od smlouvy je ve smyslu ustanovení § 457 občanského zákoníku povinnost obou stran vydat si navzájem bezdůvodné obohacení, kterým je vše, co podle zrušené smlouvy dostaly.

Spotřebitel je proto povinen vrátit poskytovateli služeb přijaté plnění, je-li to možné, tedy nejčastěji převzaté zboží. Prodávající je pak povinen spotřebiteli vrátit plnou výši zaplacené finanční částky. Uplatní-li spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy. Není-li spotřebitel již schopen zboží či jiné převzaté plnění vrátit, anebo jeho hodnota byla již snížena (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží), je spotřebitel povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku prodávajícímu nahradit v penězích.

Nadto mohou být spotřebiteli účtovány pouze skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.

Náklady spojené s vrácením zboží zpět k prodejci (poštovné) si hradí spotřebitel sám.


2. Záruční lhůty

NOVÉ ZBOŽÍ:
Při prodeji spotřebního zboží trvá záruční lhůta 24 měsíců, není-li u zboží uvedena záruční lhůta jiná. U potravinářského zboží činí osm dnů. Jestliže je na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní vyznačena v souladu se zákonem lhůta k použití věci, skončí záruční doba jejím uplynutím. Při prodeji nové věci odpovídá prodávající za všechny vady, které představují rozpor s kupní smlouvou a které se vyskytnou po převzetí věci v záruční době.
Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží kupujícím.

Nehledě na dvouletou záruku by měl kupující vady zboží reklamovat u prodávajícího bez zbytečného odkladu (poté, co byla vada objevena). Jestliže tedy vadné zboží kupující dále i s vadou používá a reklamaci uplatní až později, nemusí být uznána.
Reklamace musí být vyřízena - včetně odstranění vady - nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. Lhůtu lze prodloužit pouze v případě, že s tím zákazník výslovně souhlasí.

POUŽITÉ ZBOŽÍ:
U věcí použitých nepřichází v úvahu odpovědnost za vady, které se vyskytnou dodatečně po převzetí věci. Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na vady, jež tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo až dodatečně, je stanovena prekluzivní lhůta pro vytknutí vady kupujícím a pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady (§ 626 odst. 3 občanského zákoníku. U věcí použitých práva z odpovědnosti za vady věci zaniknou, nebyla-li uplatněna do 24 měsíců ode dne převzetí věci kupujícím. Prodávající může tuto dobu v dohodě s kupujícím zkrátit, ne však méně než na 12 měsíců, tuto dobu uvede prodávající v dokladu o prodeji věci).

Reklamační postup uvede prodávající ve druhé - vlastní části podmínek prodeje.


3. Prohlášení

Prodávající prohlašuje, že se seznámil s podmínkami, které by měl splňovat prodejce nabízející zboží přes internet, viz. http://www.mimibazar.cz/page.php?id=19

Zároveň prodávající odpovídá za to, že ve svých vlastních podmínkách prodeje bude uvádět požadované informace, které jsou v souladu s aktuálním zněním jednotlivých zákonů.

Vlastní podmínky prodeje
IČ: 87128136
DIČ: neplátce DPH
Jméno firmy: Kateřina Fiebigerová
Sídlo firmy: I. Olbrachta 324, 26101 Příbram
Odpovědná osoba: Bc. Kateřina Fiebigerová
mailová adresa: kocickakf@seznam.cz, krasnesperkysw@seznam.cz
tel. 775 029 368

Potvrzení obejdnávky - do 48 h. (ale ve většině případů do několika hodin od zadání poptávky)

ZPŮSOB A CENA DORUČENÍ


ČESKÁ POŠTA:

1) Doporučená zásilka na dobírku: 119,- Kč (poštovné + balné)

2) Doporučená zásilka (bankovní převod platba předem): 39,- Kč (poštovné + balné)

3) Obchodní balík na dobírku: 159,- Kč (poštovné + balné)

4) Obchodní balík platba předem: 129,- Kč (poštovné + balné)

Veškeré zboží je pojištěno, zabaleno v ochranné obálce. Doporučená zásilka je Českou poštou doručována do 3 pracovních dnů. Obchodní balík je Českou poštou doručován do druhého dne od podání.


Pokud nebudete mít zásilku doručenu do stanovené lhůty, informujte se nejdříve na Vaší pobočce České pošty a až poté nás prosím kontaktujte. Vyhledáme balíček a budeme Vás informat, kde se nachází.


Veškeré objednávky jsou platné až po potvrzujícím e-mailu našeho obchodu.

DOBA DODÁNí:

Při platbě předem do 7 pracovních dnů od zaplacení (většinou ale do 2 prac. dní od zaplacení)
Odeslání na dobírku do 7 pracovních dnů od objednání (většinou ale do 2 prac. dní od objednání)

Stornování objednávky do 24 hodin mailem - pokud je zboží požadováno odeslat na dobírku, tak prosím o strono, co nejdříve, aby nedošlo k odeslání!

Pokud by objednáné zboží nebylo skladem, neprodleně informuji mailem a domlouváme se na náhradním plnění - výměna zboží, stronování objednávky, vrácení platby...


Podmínky pro vracení zboží: dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku je možné odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu a bez jakýchkoli sankcí do 14 dnů od převzetí plnění, pokud byla smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku (mezi něž patří i internet). V § 53 odst. 8 poté naleznete vyjímky, na které se výše uvedená lhůta nevztahuje. - zboží by mělo být kompletní, nepoužívané a nepoškozené včetně krabičky - s dokladem o koupi (faktura). Pokud bude zboží jevit známky používání či nebude kompletní (původní obal, visačky...), budeme vůči spotřebiteli uplatňovat nárok na náhradu chybějící hodnoty zboží v penězích.


Pokud se rozhodnete zboží vrátit: Nejdříve nás o situaci informujte Zboží odešlete doporučeně a pojištěné (neručíme za jeho poškození při přepravě) Nikdy zboží neodsílejte na dobírku Pokud nesplníte některou z výše uvedených podmínek, nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží Vám bude na Vaše náklady vráceno zpět.


Peníze je možné vrátit na účet - zdarma (Za vrácení složenkou se odčítá 30,- Kč (za složenku)




ZÁRUKA A REKLAMACE:

Rychlé vyřízení reklamace je samozřejmostí. Pokud je zboží poškozeno pak máte právo na reklamaci. V tomto případě se obraťte na náš e-mail kocickakf@seznam.cz nebo na telefonní číslo 775 029 368. Na zboží zakoupené na krasnesperky.mimishop.cz poskytujeme záruku v délce 2 let od doby dodání zboží.///


Často se stává, že spotřebitel reklamaci uplatní a následně očekává, že poskytovatel služby jej sám vyzve k vyzvednutí opravené věci po vyřízení reklamace. Pokud jej pak prodávající do třiceti dnů nekontaktuje, obrací se na poskytovatele služby s tím, že lhůta pro vyřízení reklamace byla poskytovatelem služby překročena. Nemusí tomu tak ovšem být. Poskytovatel služby totiž nemá obecně povinnost spotřebitele o vyřízení reklamace sám informovat. Je proto na spotřebiteli, aby poskytovatele služby kontaktoval a o stavu vyřizování reklamace se informoval. Abychom tomu předešli, žádáme Vás o poskytnutí Vašeho e-mailu z důvodů včasného informování o stavu věci. Za reklamaci se nepovažuje: běžné opotřebení, poškrábání, mechanické poškození, rostržení, poškození chemikáliemi, apod.///


OCHRANA OSOBNÍCH DAT:


Velice si vážíme Vaší důvěry a zavazujeme se, že Vaše osobní data nikomu neposkytneme. Veškerá osobní data a kontaktní údaje uvedené při objednávání zboží jsou určeny jen pro účely internetového obchodu mimibazar.cz - konkrétně uživatel ID 288443, který s nimi nakládá v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.


Činnost provozována na základě: ŽL č. j. MěÚPB-OŽÚ/4161/2010/3 vydaného dne 6. 9. 2010

Nejsme plátci DPH!
Uvedené ceny platí do dne odvolání. "Akční nabídky platí do vyprodání zásob."
UPRAVIT PODMÍNKY
Podmínky byly naposledy upraveny: 3.3.2012, 20:40
Podmínky byly naposledy upraveny: 10.5.2012, 12:03
Reklama | Podmínky serveru | Kontakt | Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti
Informace o zpracování osobních údajů | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem Komunardů 1584/42, 170 00 Praha 7, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu